ISKIN NEW YORK 1BORNEO

hai. 

disebabkan cuti ni hanya aku dengan mak sahaja ada kat rumah (adik pergi kelas siang hari, papa dan babang balik kelantan), jadi apa-apa pun aku akan pergi dengan mak. dan mak berhajat nak buat facial treatment. jadi, aku pun teman mak.


appointment pukul 4 petang. actually, aku pun nak buat facial treatment sekali tapi tak jadi sebab beautician ada seorang je masa tu. jadi, nak tak nak aku terpaksa melangok je.

tempoh masa untuk buat facial treatment adalah sejam setengah. kerja aku hanya tunggu sahaja. bila lapar, aku keluar pergi beli makanan. orang tu serve teh bunga ros je. haih! -,-


dalam pukul 5 petang macam tu, adik aku balik dari kelas dan terus pergi tempat kami buat facial tu. at least tak adalah bosan sangat kan sorang sorang.  hewhewhew


ada orang cakap aku makin berisi dah sekarang? ouh, baguslah kalau macam tu! senang hati aku. hahaha. tapi, mungkin muka je kot yang berisi tu.

bui bui! :)