PANDORA

hai.

bosan-bosan weekend ni aku cuba la sibukkan diri dengan google apa-apa yang aku suka. aku masih buntu apa yang perlu aku beli untuk semester ni. akhirnyaaaaaaa.... aku tau apa yang aku nak beli.

tadaaaaa!!!


benda ni dipanggil Pandora. charm dia (beads yang kat gelang tu) kita boleh pilih sendiri. sebijik charm tu berharga dalam RM100 - RM300. depends dengan charm yang kita nak tu la.. haih teringin pulakkkkk.. so, kalau ada banyak duit, boleh la beli sekali gus banyak-banyak. selalunya orang beli sikit-sikit sebab mahal kan.. 

gelang dia tu pulak kalau masa mula-mula nak beli, orang tu akan ukur kat tangan kita. mungkin bagi tangan aku yang kecik ni, dalam 15-16 cm. dan gelang dia ni kita boleh pilih sama ada nak yang silver, gold fabrik or leather. harga gelang ni pulak bergantung kepada jenis yang kita pilih. selalunya akan bermula dengan harga RM200 dan ke atas. 

website yang jual everything about Pandora. bersih mata aku cuci mata. haih
nampaknya kat alamanda akan dibuka Pandora dan kat sabah pun dah ada Pandora, so, ia akan menyenangkan keadaan untuk membeli. hehe. so, semester ini harus berjimat supaya tak kesempitan wang. aminnn...

p/s: nnti bila aku dah banyak duit, aku nak belikan untuk adik aku skali. barulah boleh geng. okay, mood semangat nak berjimat dah dtg dah!
sebelum aku habiskan entri.. ini adalah Pandora idaman aku. semua charm ni aku yang pilih atas minat aku. lawa kan? selalunya orang pilih charm ni sebab charm tu mbawa makna kepada pemakai. cewah! hehe. boleh korang spot ada shuttle kat situ? hehe.

bui bui!