SEMESTER 5

hai.

at last jari aku rajin jugak nak taip cerita untuk minggu ni. kemalasan tahap gaban. 

baiklah kita mulakan dengan tahun baru. alhamdulillah semester ni jadual aku SANGAT PADAT! nak tdo petang pun tak dapat. 

walaupun aku ke kelas hari isnin, khamis dan jumaat, tapi kelas penuh gila. sampai ke petang pulak tu. hari selasa ada assembly dan program beyond proforma. hari rabu pun sama je. beyond proforma. beyond proforma. urgh!

dan.. semester ni aku dah tak duduk kat kelas aircond dah. dah turun taraf pergi kelas yang berkipas sahaja. actually ktorang dua kali kena pindah kelas. mula-mula dari kelas sebelah library, terus ke kelas tingkat 5 dan aku dapat seat yang tak ada kipas!! aktiviti tido pun terganggu sebab panas. 

kemudian, kami pindah ke kelas senior semester 8 tahun lepas. kelas tu kelas pemulihan. dan kelas dorang sangat lawa. kipas pun laju. seat aku dalam kelas pun best sebab dekat dengan kipas. kelas baru ni pun serba lengkap. ada dapur, ada tempat amik wuduk, ada tempat tdo, tempat bergosip. ewah2. rancaklah pasni. hehe

kedudukan seat sem ni jauh drpd 3 jejaka yg salu aku borak. pandang depan nmpk rahimi. pndang tepi nmpk iqram.

tadaaaa! ni lah kelas kami. hehe
tablematessss... tambah hani lagi sorang.
tapi yang best semester ni, ktorang pergi kelas pakai baju kurung hari khamis dan jumaat je. selebihnya pakai baju sukan. fit la semester ni dengan kelas olahraga yang lari 5 round padang. kelas olahraga hari isnin, indoor games hari selasa, dan pendidikan alam sekitar hari rabu. dan semua kelas ni main panas je. bagus!

bila naik semester 5 ni kan, dah mula rasa bahang senior la sikit. HAHAHA.  tahun depan pun dah habis belajar. bila naik semester 5 ni jugak, ada la beberapa orang clasmet yang dengar bunyi bakal menjadi menukar status daripada Cik kepada Puan. dan ada jugak yang akan menjadi tunangan orang. alhamdulillah. bagus lah tu. wah! tak sabar nak pergi wedding korang. for sure aku akan pergi.

aku bila lagi? haha. belum teringin lagiiiii.. lalalala.. tumpang gembira je untuk clasmet.

kolej kediaman sem ni pun yang baru. aku tak tinggal kt blok c lagi. dah jadi warga blok d dah. hehe. rumet masih sama. kami sehati sejiwa. hehe.

me n omot.
harap-harap semester ni ada cerita baru untuk kami semua.

p/s: tiba-tiba instinct aku rasa nnti ada antara ktorang clasmet yang akan kapel sesama sendiri. hehe

bui bui! :P