DIA PANGGIL SAYA CIKGU LAH! TERUJANYA!!!!!!!!!

hi uols lagi..okay, yg ni update yg last...pasni i nak pergi tido dah.hehe

hari ni ada perhimpunan..majlis persaraan pensyarah..


dan hari ni kami ada temujanji dengan tadika..untuk jalankan kajian untuk subjek perkembangan kanak-kanak..sumpah memang seronok gile tengok budak-budak..nak kan plak budak-budak yang comel lagi nakal. haha.

yang paling syok dan buat aku terkesima lagi terharu, kanak-kanak ni panggil aku cikgu lah! wah! terasa mcm cikgu betul-betul dah. hehe.

 waktu rehat dorang..pukul 10pagi

ouh, aku pilih budak perempuan sebab budak laki mcm lasak dan nakal la..suka lompat sana lompat sini. ish ish ish. tapi aku tetap suka. hehe.
i bersama pair i..tini..ouh,tengok muka anak murid i tu..posing dan mimik muka dia cikgu pakai baju warna biru tu yg ajar..hahah

aku kenalkan diri aku sebagai CIKGU ZATI.. ingt baru nak suh pangil CIKGU ZETTY. haha.. gila glemer! haha. kanak-kanak yang aku pilih tu nama dia Alya..

dah hbis buat eksperimen kat budak tu aku main game dengan dia..nasib jugak bawak coklat. boleh main game. hehe. hadiah nya dapat coklat.


btw,hari ni sangat seronok..okay, u ols semua boleh panggil i CIKGU ZATI okay?
Cikgu Zati nak masuk tido dulu.. bui bui!

p/s: sebelum balik anak-anak murid mintak plastisin nak buat main.haha

bermula esok sampai jumaat i tak ada...dan i tak bawak fon. jadi, kepada yang berkenaan di hati i, jangan rindu-rinduan i ye? i miss u!

No comments: