BILA BOSAN, MULALAH DATANG PENYAKIT NAK BELANJAKAN DUIT

HI SEMUA! selamat petang. hehe

sekarang aku nak cerita pasal kejadian semalam. semalam aku keluar jalan-jalan dengan dua orang kazen aku; iman dan iqa. kami jalan-jalan pergi Terminal 1 je. kan sekarang raya cina, jadi banyak juga la kedai cina yang tutup. macam bosan je jalan-jalan kedai tutup. tapi yang tu tidak menghalang aku untuk tidak membelanjakan duit aku. haha. [kalau mak aku tau aku belanja duit aku membeli je mesti dia marah!] ampun dong, mak!


tak ada lah banyak duit keluar pun sebab aku pilih barang-barang yang murah-murah je. hehe. okay, pas ni aku tak mau keluar duit dah! nak mengajuk dengan diri sendiri!

kami pergi jalan-jalan kat Terminal 1 tu dari pukul 3 sampai lah pukul 7. penat la jugak. haha.

kebetulan pula abang aku dengan kak eyma datang rumah makcu aku ni untuk beli kucing. spesies Himalayan Persian Cat. memang comel lah. bulu lak kembang-kembang. puh! suka betul aku. hihihi.

comel kan? hehe

abang aku beli yang dua beradik. abang aku ambil yang jantan dan kak eyma ambil yang betina. tuan dia bagi nama dia Jula Juli ..hahaha.. Jula Juli ni baby lagi. baru 3 bulan


ouh, macam biasa.. malam tu ada aktiviti bakar membakar ikan yang ditangkap kat rumah atuk. hehe..yummy~

8 comments:

A.D.A.M. said...

Nape la sume kedai mcm ugut2 kte je.. Kalo x beli, aku cekik kau.. Hehe. :P

Ohhh. Kucing tu comel! =D

tya said...

kucen comellll . geram !

DiaUmaiNiNaz said...

comel tul la kucing parsi tu...agak2 mahal tak beli ..brp rm sekor tu cik nico?

YANA said...

terminal 1?
u org seremban ke?

Mi$s NiCkeL=? said...

ummi:

mmg pun..kalo tak bli rasa nyesal..hahaa

tya:
kalo u tgk meow tu dpn2 rasa nk lenyek je..haha

Dia:
adik bradik tu rm350 utk dua ekor..murah kan?

yana:
yup..i tggl kt seremban..lahir kat kelantan...tp rumah kt sabah pun ada.hehe

A.D.A.M. said...

Hehe. Kalo ummi dah beli, mula rasa, ish membazir pulak. haha

YANA said...

which part of seremban eh?
i pun seremban jugak actly..
nice to know u..:)

Mi$s NiCkeL=? said...

yana: i tnggal kt ampangan..gedung lalang..dekat dengan skolah teknik tuanku jaafar..u lak?