DATE GOALS

salam. hi.

harini aku saje nak menulis tentang date goals aku. well, sejak umur dah bertambah ni, date goals aku makin lama makin hmmm hambar agaknya. haha. sebenarnya aku macam dah lupa orang keluar dating buat apa ea? 

seandainya ditanya pada aku apa yang aku nak sangat buat dengan partner aku (more to partner halal la kan), aku lebih memilih untuk buat apa-apa aktiviti janji buat bersama-sama. no specific activities. apa-apa pun okay janji bersama-sama. pergi makan aiskrim murah kat taman pun okay. janji sama-sama. aku sebenarnya fleksibel. tak cerewet. kalau orang ajak hiking, jom. ajak pergi berbasikal, jom. ajak diving, hmmmm boleh jugak walaupun aku ni macam takut lemas. boleh lah. janji ada yang jaga aku dalam laut tu. haha

kehidupan aku tak sebebas orang lain. parents aku strict bab keluar keluar ni. boleh nak keluar tapi kena bagi sebab yang munasabah. sebab tu la aku lagi suka buat aktiviti ngedate ni dengan partner halal. takdela parents aku tanya tanya lagi kan. hehe well, ada beberapa aktiviti yang aku teringinnnn sangat buat dengan partner. 

first, kalau nak dating, aku nak pergi zoo! atau tempat yang macam aquaria tu ke. dating ke mall macam biasa sangat. duduk minum minum coffee biasa sangat. aku rasa kalau pergi zoo macam unik! seronok apa tengok haiwan. haha



kedua, nak ke muzium! aku tak tahu kenapa tapi aku suka sangat nak pergi muzium dengan partner sambil tengok barang barang tinggalan sejarah. sambil sambil bincang pasal tinggalan sejarah.  mungkin boleh juga melakar sejarah chentaaaaa kitaaa. ahaha! aku tak tahu kenapa aku nak pergi muzium. mungkin juga sebab aku suka subjek sejarah. boleh je sebenarnya nak pergi muzium dengan kawan-kawan tapi kadang-kadang pergi dengan partner pun seronok jugak kan?


ketiga, haaa ni paling favourite! aku nak pergi musical instrument concert. since aku ni sukaaaaaaaaa sangat tengok orang main piano dan saxophone. selalu aku tengok dalam youtube je. sekali sekala pergi tengok live, seronok jugak kan. lagi lagi classical music. aduhhhhh, soooo nice! so, kalau pergi dengan partner rasa "ahhhhh seronoknya....romantiknya". tapi aku rasa kalau pergi concert macam ni partner kena someone yang minat musical instrument jugak kan? at least takdela dia bosan sangat. 


keempat, ialah buat aktiviti outdoor bersama-sama. anything. macam naik gunung ke, hiking ke, parasailing ke dan lain-lain. well, jogging pun not bad. seronok jugak kan. 



lain orang lain minatnya kan. well, apa aktiviti ngedate yang korang suka buat?