TANPA TAJUK

video

rindu aku? tengok la video kat atas ni.. hehehe. video ni dibuat oleh kazen aku masa  cuti hari raya haritu. aku ada jugak buat video tapi video aku tu bila tengok balik macam hodoh pulak. btw, gaya yang ktorang tiru dalam video tu parody seseorang. hehe. 


harapnya akrab kami akan berkekalan walaupun kami masing-masing dah kawin nanti  (walaupun aku yang akan kawin dulu daripada dorang)! T.T sadis betul kena berperangai macam isteri isteri dah lepas ni.  blergh! tapi harapnya bakal suami akan bagi kebenaran untuk aku keluar spend time dengan geng-geng bujang tu nanti! hahahaha

aku sekarang ni tengah sibuk dan penat dengan kajian tindakan. ni jela untuk tentukan kejayaan dan penamat aku belajar 5 tahun setengah kat IPG. mohon dipermudahkan segala urusanku. aminnnn.

doakan aku untuk pembentangan fyp 2 Oktober ni! aku pembentang pertama. individu! im gonna be so dead X.X fuhhhh

okbai! :)

No comments: