SEMESTER 6

HELLO!!!

haha. nampaknya sekarang kemalasan aku makin menjadi-jadi. kesibukan juga makin menjadi-jadi semenjak semester praktikum ni. baiklah sekarang aku dah masuk semester 6 dan akan menjalani praktikum di SK CYBERJAYA untuk dua bulan. subjek yang akan diajar adalah subjek major iaitu Pemulihan dan subjek minor iaitu Bahasa Melayu. 

alhamdulillah praktikum 1 aku dapat A+. sangat berbaloi dengan usaha dan waktu tido pukul 3, 4 pagi. hehe.  ouh, sebelum terlupa... tahniah buat geng meja bulat kerana berjaya mendapat result exam yang cemerlang gempak lagi da boom! haha ada 4flat gitu. alhamdulillah..kami ada 3 sem lagi untuk bersama-sama buat persidangan meja bulat. hehe.


inilah kami geng meja bulat. dari kiri fiq, mawa dan nik

nanti kalau aku rajin, aku cerita lagi.

 bui bui!