ENTRI 2019

Salam. 

MasyaAllah bersawang dah blog aku ni. dah berzaman tak update. hehe

update diri aku sekarang ialah aku di SEMESTER AKHIR MASTER! yey.. tak terasa dua tahun sebab sentiasa sibukkan diri. insyaallah jika diizinkanNya, konvo lah aku hujung tahun ni. hihi. tapi satu beban belum lepas lagi ni. aku belum bentang proposal aku. sebenarnya kami bentang 16 & 17 Februari haritu. tapi tarikh tu jatuh masa aku tunaikan umrah. makanya, aku terpaksa tangguhkan pembentangan proposal aku tu. ingat nak bentang sebelum fly ke Madinah tapi slaid tak siap pulak. haha.

aku tak janji tapi aku akan cuba sebaik mungkin untuk update blog untuk tahun 2019. wlaupun mungkin takde siapa yang nak baca tapi cukuplah untuk aku baca dan kenang-kenangkan di masa akan datang. syok jugak baca entri entri aku yang dulu dulu. terasa macam aduhhhhhhhh betul betul budak baru nak up. dan.... cerita-cerita lepas tu pun boleh dijadikan pengajaran. kalau siapa yang ikut blog aku dari zaman sebelum masuk maktab, zaman maktab, zaman bertunang dengan Tan Sri H tau lah alkisahnya. hehe

apa-apa pun kita enjoy!

next entri aku nak cerita pasal pengalaman aku menjejakkan kaki ke Tanah Suci.