PRAKTIKUM SEMESTER 6 SADIS!

hai.

"kadang-kadang apa yang kita nak, kita tak dapat."

mcam aku lah. 

setiap semester mesti aku dan pasangan praktikum aku akan ada masalah mengenai KENDERAAN. kadang-kadang rasa macam sadis sangat cerita praktikum aku. parents kami bukan tak ada duit tapi kami ada alasan tersendiri kenapa tak dapat bawa kereta. 

kalau family aku ada kat semenanjung, dari semester 1 lagi aku dah bawa kereta. tak ada aku nak menyusahkan diri naik teksi yang mahal nak mamp*s tu. haih!

setiap sem praktikum asyik minta belas kasihan orang je nak tumpang kereta. dan setiap semester praktikum tu jugak la, hero yang menyelesaikan masalah kami ialah LELAKI! ye, LELAKI! 

kalau semester lepas, wali dengan jai dah jadi hero malaya kami. semester ni izzudin dengan nazri pulak. Ya Allah...alhamdulillah. selalu tiap kali praktikum dapat lelaki yang baik hati. tenang sikit hati aku.selesai masalah.

walaupun aku tak pernah bercakap dengan izzudin dan nazri tu, harapnya praktikum semester ni boleh jadi kawan macamana dengan wali dan jai. aminnnn.. sporting jugak dorang eh.. hehe

kawan praktikum sekali. gambar jumpa dalam laptop. ni masa dorang semester 1 degree
p/s: kalaulah aku ada kereta, aku takkan berlaku kejam dekat orang sampai tak berhati perut.

bui bui!

No comments: