RUMAH TERBALIK SABAH

hai.

hujung-hujung cuti haritu, aku dengan adik aku pergi ke Rumah Terbalik. rumah terbalik ni dekat je dengan rumah aku. disebabkan curious sangat nak tengok keadaan dalam rumah tu, aku ajak adik aku ke rumah tu sebelum aku balik Selangor.

bayaran masuk untuk Rumah Terbalik ni adalah RM10. bila bawa student card, dia akan bagi kita minuman free. so, macam not bad jugak la. hehe.

tapi yang tak best, kita tak boleh amik gambar dalam rumah terbalik tu. hanya boleh ambil gambar kat luar rumah je.

bila masuk dalam rumah terbalik tu, u know rasa macam nak pening gila sebab semua barang terbalik. pening. kepala pun aku terbalik kan. hahaha.

semua barang dalam rumah tu terbalik kecuali suiz, aircond dan cctv. dan kalau kita didapati ambil gambar curi-curi dalam rumah tu, akan dikenakan denda RM10 setiap gambar. 




barang-barang dalam rumah tu semuanya barang-barang yang betul. contohnya macam peti sejuk, komputer dan tv.

masa dalam rumah tu jugak, kami hanya dibenarkan berjalan di laluan berkarpet je atas langkah-langkah keselamatan. 

sebelum balik, kami redeem cold hot chocolate sebab student kan. hehe

bui bui! :)

p/s: aku rasa rumah terbalik kat oversea mesti lagi hebat. hehe