AKHIRNYA!

hai. Assalamualaikum..

alhamdulillah. akhirnyaaaa.. setelah sebulan lebih aku hidup kelam kabut tanpa fon. bukan tak ada fon. ada tapi yang cikai je. dan dalam fon tu hanya ada no telefon family, encik tunang dan rumet sahaja. no fon orang lain aku main teka je. hahaha.

susah tau tak. nak kena mintak no fon orang dengan rumet la, cari sendiri la. leceh. akhirnya sengsara aku berakhir Sabtu lepas. puas hati. gembira tak terkira. teruja. macam-macam ada. hahahaha.

disebabkan aku ni perasan perlukan parental guidance, so, masa proses membeli fon secara sendiri tanpa encik tunang, aku banyak kol encik tunang n faen untuk tanya pandangan nak beli fon. contohnya kalau nak beli fon, kena tanya warranty, pakej yang disediakan dan etc. bila dah puas hati tanya semua, aku dengan yakin jawab, "saya nak fon ni, warna gold." muka haruslah selari dengan intonasi yakin. hahahahaha.

iphone 5 s = iphone 5 saya! hahahaha
sabar ye. perempuan memang membeli macam ni. pilih memang teliti. sebab takut menyesal! hahaha
selepas tukar sim nano, akhirnya aku mendapat seorang kekasih baru. alhamdulillah. gembira tak terkira. terima kasih Mr. H kerana memahami tunang anda adalah seorang pelajar dan memerlukan banyak duit untuk belajar. :P  semoga anda dimurahkan rezeki lagi. aminnnn..

this is my happy face sampai makan assam laksa pun tergigit cili. hahahaah
malam tu, tengok cerekarama dengan senyum lebar. tido lagi lah senyum lebar! hahaha.


p/s: 

setakat 3 hari guna 5s ni, fon ni sangattttttt laju. serius. internet dia, apps dia n semualah! memang puas hati tahap gaban. ada rezeki lebih, boleh lah cuba pakai fon ni. 

buibui! :)

No comments: