:(

"kenapa dengan muka kau tiba-tiba camni?" tanya clasmetSSSS (menunjukkan almost tanya kenapa)
"kenapa dengan muka u jadi macam ni?" tanya pakcik buat air kat kafe.
"astaga kenapa dengan muka kakak ni? apa sudah jadi?" tanya juniorSS aku..

see...hampir semua orang di sekeliling aku perasan perubahan aku.

so, jangan tanya aku kenapa sebab aku tak tau! aku stress korang tanya aku.  aku stress tengok cermin dan aku stress semua yang berkaitan dengannya.

"cuba la produk ni." 
"pakai la yang ni."

no.no.no. kulit aku sangat sensitif dan aku tak perlukan produk-produk tu semua untuk dipakai. apa yang terfikir di fikiran aku sekarang adalah AKU NAK BALIK RUMAH. NAK BERKURUNG DEKAT RUMAH. aku tak mau duduk maktab dan berjumpa dengan sesiapa pun. :(

actually masa aku foundation sem 2 haritu pun muka aku tiba-tiba naik jerawat yang teramatttttttt sangat dan ia sangat menakutkan aku untuk tengok cermin. yang sekarang ni naik bahagian pipi kiri. i dont know why n dont ask me why. i just dont know. and im getting down n down.

tak baik mengeluh kan? ye, hanya bersabar. everybody got their ups n downs. macam aku cakap. setiap orang akan diuji dan aku sentiasa ingat seberat apapun beban masalah yang kamu hadapi saat ini, percayalah bahawa semua itu tidak akan pernah melebihi batas kemampuan kamu.

so, budak maktab yang nampak muka aku yang berubah 360` tu tak payah terkejut la ye sebab aku sendiri pun tak tau kenapa. just aku kena adjust balik rutin harian aku supaya everything gonna be okay.

btw, aku tak kesah kehilangan kawan dalam keadaan sekarang. buat masa sekarang ni la kita tau siapa kawan sejati n siapa kawan yang hanya berkawan dengan kita semata-mata rupa paras. so, dipersilakan. :)

p/s: aku rindukan muka yang sebelum ni :(((((

 please come back to me :((((((((((((( u see...muka i licin tak de jerawat pun. :((((( sadis nya!